Sada nábojů NON PLUS PRIMARO SP
Tři desetiletí zkušeností s vývojem a výrobou nábojů zanechaly svou stopu, i když „velmi lehkou“.
V průběhu let Christian Jenny, vedoucí vývoje ve společnosti NONPLUS COMPONENTS, nashromáždil obrovské množství odborných a praktických znalostí, které vedly k výrobě prvních prototypů společnosti v roce 2016 po nalezení investora. Krátce nato, v roce 2018, byla značka NON+ zaregistrována jako ochranná známka. Od té doby se kola nezastavila v jednom z nejinovativnějších think-tanků pro cyklistické komponenty v Německu.
Neustále se vyvíjejí nové koncepty a žádají o patenty, aby se v budoucnu stanovily nové standardy.
Poté, co si náboje NON+ MTB udělaly jméno mezi výrobci lehkých kol po celém světě, bylo rozhodnuto přenést tyto jedinečné technické vlastnosti do ultralehkého páru nábojů s úchytem brzdového kotouče Center-Lock pro použití na silnici i gravel.
Díky štíhlým tělům nábojů pro přímé dráty se náboje NON+ Primaro SP dokonale hodí do celkového vzhledu moderních silničních kol. Jejich matně černý eloxovaný povrch nejen dobře vypadá, ale také chrání tělesa nábojů před korozí. Dvě velká ložiska podpírají těleso náboje na 17mm ose, dvě další ložiska podpírají volnoběh a koncovky s mikromezerou zabraňují vniknutí nečistot a vody do vnitřku náboje. Na opačné straně je uvnitř skryt patentovaný mechanismus volnoběhu.
Unikátní kuželové ozubení má kontaktní plochu, která je přibližně o 400 % větší než u běžných čelních ozubených kol, a proto umožňuje maximální přenos výkonu s minimálním opotřebením. Spolu s tvrdým eloxovaným povrchem zajišťuje speciální, velmi propracovaná zadní strana zubu nízké oděrování a tím dále prodlužuje životnost. 45násobné ozubení má za následek maximální volný chod 8°. To znamená, že máte okamžitý záběr, když ho potřebujete například v obtížných pasážích, a neztrácíte žádný drahocenný čas při sprintu do cíle.
Dvojice nábojů váží pouhých 206 gramů, což je řadí na roveň nejlehčím nábojům na trhu. Navzdory extrémně nízké hmotnosti jsou náboje schváleny pro systémovou hmotnost jezdce až 120 kg při použití na silničních kolech.
Samonastavitelná vůle ložiska Díky vysoce přesné výrobě a perfektní kontrole kvality nepotřebují náboje nastavovací kroužek pro vůli ložiska.
To znamená, že máte vždy perfektně nastavený náboj s hladkým a snadným chodem.
Preciznost a kvalita Eliminace rušivých faktorů, jako je ohyb, podtlak, vytrhávání drátů a tolerance, díky nejvyšší přesnosti ve výběru materiálu, výrobním procesu a zajištění kvality. To vše umožňuje záruční dobu 4 let.
Kónické ozubení NONPLUS Unikátní volnoběžný mechanismus nábojů NONPLUS má přibližně o 400 % větší kontaktní plochu než konvenční systémy a umožňuje maximální přenos síly s minimálním opotřebením. To představuje velkou výhodu oproti konvenčním ratchet systémům, protože síly jsou přenášeny ozubenými kladkami v určitých bodech, nikoli na velké ploše.
Speciální těsnění koncovek s mikromezerami zlepšují utěsnění jednotlivých součástí náboje.
Specifikace:
Použití: silniční kolo, allroad, gravel
Materiál: eloxovaný hliník
Materiál těla volnoběžky: hliník, tvrdě eloxovaný pro nízké opotřebení
Standardní osy: pevná osa 12x100 mm + 12x142 mm
Počet otvorů: 24 nebo 28 otvorů
Uchycení brzdového kotouče: Center Lock
Ořechy: Shimano HG 11rychlostní silniční, XD/XDR, Microspline, Campa N3W
Typ volnoběžky: rohatkové ozubení, 45 zubů | max. 8°
Ložisko: 4x průmyslová kuličková ložiska (1x 17287 2RS, 3x 6803 2RS)
Typ drátů: Straightpull max. přípustné napětí drátů: 1200 N
Maximální hmotnost systému: 24 děr - 110 kg (gravel), 120 kg (silnice); 28 děr - 120 kg (gravel), 130 kg (silnice)
Barva: matná černá s laserovanými logy
Hmotnost: 206 g
Balení obsahuje: Sadu předního a zadního náboje NON PLUS PRIMARO SP
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář